Direct Advertising

Tiesioginės reklamos ir spaudos paslaugos

Reklamos platinimas

PATOGU…

     PAPRASTA…

         EFEKTYVU!!!

        Efektyvi reklamos strategija turėtų apimti kelis skirtingus klientų pritraukimo metodus. Vienas iš būdų su daug privalumų visų dydžių įmonėms yra tiesioginė reklama. Tai paprastai reiškia produkto, paslaugos ar prekinio ženklo pristatymą. Pagrindinis reklamos tikslas yra motyvuoti klientus neatidėliojant pirkti produktą ar paslaugą. Daugelis įmonių ieško naujų būdų pasiekti klientus ir tradicinės rinkodaros metodus, pavyzdžiui, spausdintinės reklamos kampanijas pakeičia interneto reklama ir kitais technologiniais metodais, tačiau tiesioginė reklama vis dar yra viena iš labiausiai nuosekliai veiksmingų reklamos formų. Sukurti tiesioginės reklamos kampaniją yra lengvas ir ekonomiškai efektyvus būdas pasiekti  tikslą.

Devyni  tiesioginės reklamos privalumai:

  1.  Tiesioginė reklama sukelia vieną aktyviausių reakcijų ir veikia labai kryptingai. Kiekviena tiesioginio pašto kampanija gali būti pritaikyta specifinei auditorijai, kai klientai gauna tik tuos pasiūlymus ar tą informaciją, kuri atitiktų jų individualius poreikius ar pirkimo įpročius.

  2.   Tiesioginis paštas gali būti individualizuotas. Be to, jis gali būti skirtas klientams, susijusiems su atitinkamomis kampanijomis, tiesioginio pašto siunta gali būti pritaikyta, įtraukiant pavardes ar kitą asmeninę informaciją. Tai asmeninis prisilietimas, reiškiantis, kad klientai bus labiau linkę gilintis į gaunamus pranešimus ir sekti su prekės ar paslaugos pardavimu susijusią informaciją.

  3.    Paštas yra apčiuopiama. Kadangi tiesioginis paštas iš esmės skirtas pristatyti tiesiai į esamų ar galimų klientų  rankas, jie beveik garantuotai matys ir skaitys jūsų pateiktą informaciją. Kadangi klientai taip pat gali fiziškai paliesti siuntą, yra labiau tikėtina, kad matys jos turinį kaip patikimą.

  4.  Pašto paslaugos yra vienos iš seniausių viešųjų paslaugų daugelyje išsivysčiusių šalių. Nors vartotojai gali skeptiškai žiūrėti į reklaminius pranešimus, tačiau daugelis jų išlieka labiau imlūs tiesioginei reklamai, prie kurios jie yra pripratę, nei kitomis naujomis žiniasklaidos rinkodaros priemonėms. Šis metodas buvo labai plačiai naudojamas ilgą laiką ir jau yra  įrodęs savo veiksmingumą.

  5.  Tiesioginė reklama yra universali. Ji gali būti įvairių formatų, formų, variantų..., t.y. atvirukai, skrajutės, brošiūros, žurnalai, laikraščiai, katalogai ir pan., todėl tinkamą tiesioginės reklamos strategiją galima pasirinkti beveik bet kurioje reklaminėje kampanijoje.

  6.  Tiesioginės reklamos rezultatus galima išmatuoti be sudėtingų analizių ar specialistų pagalbos. Norėdami sužinoti, ar kampanija buvo ar yra sėkminga, visų pirma reikia skaičiuoti tik pajamas ar užsakymus.

  7.  Kurti ir vykdyti tiesioginės reklamos kampaniją lengva. Naudojant plačiai prieinamos standartines maketavimo ir leidybos priemones bet kas gali sukurti reklaminę medžiagą. Be to, žiniatinklyje nesunkiai galima išskirti tikslines galimų klientų grupes.

  8.  Tiesioginė reklama ekonomiškai efektyvi, nes reklama į pašto dėžutes yra gana pigi ir ekonomiška.

  9.  Tiesioginė reklama, kaip rašytinė medžiaga, gali svariai papildyti prekinio ženklo populiarinimą per kitas žiniasklaidos priemones. Darnios rinkodaros kampaniją, kuri apima tiek tradicinius metodus, t.y., tiesioginę reklamą paštu, tuo pačiu metu naudojant ir naujas technologijas, didina informuotumą ir pasiekia visus klientus.

Juozui nereikia grąžto, jis nori skylės sienoje. Marytei nereikia suknelės, ji tik nori gražiai atrodyti vakarėlyje šį penktadienį. Man nereikia reklaminės kampanijos, aš tik noriu parduoti savo prekes...

 

Parduok norų, poreikių išsipildymus ir problemų sprendimus, o ne produktus !

 

MŪSŲ KLIENTAI